Hans Anders biedt privé-afspraken voor klanten

Verantwoord en veilig oogmeten én bril kiezen in alle vestigingen

354823 hans anders 307b9f original 1589527122

Gorinchem, 15 mei 2020 - Optiekketen Hans Anders biedt in alle vestigingen de mogelijkheid om privé-afspraken te maken op een rustig moment. Zo kunnen ook speciale doelgroepen, zoals ouderen of mensen met een zwakke gezondheid op een veilige en verantwoorde manier worden geholpen bij een oogmeting en het uitkiezen van een nieuwe bril. De afspraken kunnen in iedere winkel worden gemaakt, buiten de reguliere openingstijden.

Hans Anders vindt het belangrijk dat iedereen in deze lastige tijden kan worden geholpen met professionele oogmetingen en een brede en betaalbare collectie brillen. Dat geldt zeker voor mensen die door hun kwetsbaarheid momenteel nauwelijks uit de huiselijke omgeving durven te komen. Voor deze mensen bieden privé-afspraken een welkome oplossing. Zij worden in de winkel geholpen zonder andere klanten, door één medewerker. Zo houdt Hans Anders ook voor deze groep klanten oogzorg van hoge kwaliteit veilig bereikbaar en betaalbaar.

Vanzelfsprekend is het belangrijk dat zowel klanten als medewerkers in de winkels bij ieder bezoek en op welk tijdstip dan ook zo veilig mogelijk zijn. Iedereen wil tenslotte met een gerust hart kunnen winkelen. Hans Anders heeft daarvoor strikte maatregelen genomen Met de mogelijkheid van privé-afspraken gaat Hans Anders net een stapje verder.

Natuurlijk mogen zowel medewerkers van Hans Anders als klanten de winkel niet bezoeken indien zij klachten hebben die corona-gerelateerd kunnen zijn, zoals verkoudheid of koorts. Daarnaast mag één klant met maximaal één begeleider per medewerker de winkel betreden. Binnen de winkel worden maximale hygiëne- en veiligheidsmaatregelen genomen. Het winkelpersoneel is daarin grondig getraind en helpt klanten daarbij. Zo kunnen de winkels een zo veilig mogelijke omgeving blijven, voor klanten en medewerkers, waarbinnen alle RIVM-richtlijnen worden gerespecteerd.

Klanten die daarvoor in aanmerking komen kunnen een privé-afspraak maken door het formulier op www.hansanders.nl/prive-shoppen in te vullen of te bellen met 088-2745536 (lokaal tarief), tussen 9.00 en 18.00 uur.

===

Bijlage:

Foto van Hans Anders vestiging met aangepaste inrichting.

Note voor de redactie:

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Michael Renssen van communicatiebureau Value@Stake, telefoon: 0657 940 256, e-mail: mrenssen@valueatstake.nl

Hans Anders is ontstaan in 1982 en is een succesvolle value-for-money retailer in brillen, contactlenzen en hoortoestellen, met hoge kwaliteit voor een altijd scherpe prijs. Hans Anders, onderdeel van de groep, is marktleider in Nederland en heeft meer dan 400 winkels in Nederland en België. In Zweden opereert de Hans Anders Retailgroup onder het merk Direkt Optik, met 40 winkels. Ook de keten Eyes + More, met 170 winkels in Duitsland, Nederland, België en Oostenrijk maakt deel uit van de Hans Anders Retailgroup.