Optiekketen Hans Anders verbouwt winkel in Meppel

Nieuw interieur en meer merkmonturen bij Hans Anders in Meppel

337727 foto%201 9fe131 original 1573487709

Gorinchem, 11 november 2019 – Optiekketen Hans Anders opende in Meppel op zaterdag 9 november jl. opnieuw haar deuren. De drukbezochte winkel is volledig verbouwd. Klanten worden ontvangen in een ruime winkel voorzien van een vernieuwde inrichting. De frisse uitstraling van het nieuwe winkelinterieur is van deze tijd. In de winkel kunnen klanten al jaren terecht voor hun brilmonturen, brilglazen, contactlenzen en gehooroplossingen. Klanten rekenen op deskundig advies om optimaal te zien en horen.

Met het nieuwe interieur is er ruimte voor Hans Anders om de collectie merkmonturen sterk uit te breiden. Zo hebben klanten een brede keuze uit de nieuwste collecties van internationale topmerken als Tommy Hilfiger, Ray-Ban, Vogue, Ted Baker, Calvin Klein Jeans en Lacoste.

Uitbreiding collectie merkmonturen

Vestigingsmanager Marijke de Boer: “We hebben altijd al een brede selectie monturen van onze huiscollectie geboden, tot wel 750 verschillende monturen per jaar. De laatste jaren merken we dat klanten ook behoefte hebben aan merkmonturen tegen een vaste lage prijs. Meer dan ooit bieden we die nu dan ook. Zo spelen we graag in op veranderende behoeften van onze klanten.”

Nieuwe winkelformule

Het winkelteam is erg tevreden met het nieuwe interieur: “Wat fijn dat de winkel hier in Meppel is omgebouwd naar de nieuwe winkelformule van Hans Anders. Mensen stappen nu een optiekwinkel binnen met een uitnodigende en toegankelijke uitstraling. Zo zijn we ervan overtuigd dat we onze klanten volop inspiratie kunnen bieden.”

Hans Anders Woldstraat 15, Meppel is open op:

Maandag: 13.00 – 18.00

Dinsdag: 09.30 – 18.00

Woensdag: 09.30 – 18.00

Donderdag: 09.30 – 18.00

Vrijdag: 09.30 – 21:00

Zaterdag: 09.30 – 17.00

Zondag: gesloten

===

Voor meer informatie en beeldmateriaal kunt u contact opnemen met:

Hans Anders

Rian van Koulil of Laura Verschoor

T (0183) 69 75 00

E persvoorlichting@hansanders.nl

Hans Anders, opgericht in 1982, is een internationale retailketen in brillen, gehoorapparaten en contactlenzen. Hans Anders is de marktleider in Nederland en heeft ongeveer 400 winkels in Nederland en België. In Zweden opereert de groep onder het merk Direkt Optik. Onlangs maakte Hans Anders bekend de formule eyes + more over te nemen, met 170 winkels in Duitsland, Nederland, België en Oostenrijk. Hans Anders heeft op dit moment meer dan 1.500 mensen in dienst.

Hans Anders is ontstaan in 1982 en is een succesvolle value-for-money retailer in brillen, contactlenzen en hoortoestellen, met hoge kwaliteit voor een altijd scherpe prijs. Hans Anders, onderdeel van de groep, is marktleider in Nederland en heeft meer dan 400 winkels in Nederland en België. In Zweden opereert de Hans Anders Retailgroup onder het merk Direkt Optik, met 40 winkels. Ook de keten Eyes + More, met 170 winkels in Duitsland, Nederland, België en Oostenrijk maakt deel uit van de Hans Anders Retailgroup.