Optiekketen Hans Anders verhuist winkel in Leidschendam

Nieuw interieur en meer merkmonturen bij Hans Anders Leidschendam

320241 20190620 093034 303a4a original 1561044926

Gorinchem, 20 juni 2019 – Optiekketen Hans Anders opende in het vernieuwde Winkelcentrum Leidsenhage op 19 juni jl. opnieuw haar deuren. De drukbezochte winkel aan Kamperfoelie 8 is verhuisd naar Liguster 17. Klanten worden ontvangen in een ruime winkel voorzien van een vernieuwde inrichting. De frisse uitstraling van het nieuwe winkelinterieur is van deze tijd. In de winkel kunnen klanten al jaren terecht voor hun brilmonturen, brilglazen en contactlenzen. Klanten kunnen rekenen op deskundig advies om optimaal te zien.

Met het nieuwe interieur is er ruimte voor Hans Anders om de collectie merkmonturen sterk uit te breiden. Zo hebben klanten een brede keuze uit de nieuwste collecties van internationale topmerken als Nike, Tommy Hilfiger, Ray-Ban, Vogue, Ted Baker, Calvin Klein Jeans en Kenzo.

Uitbreiding collectie merkmonturen

Vestigingsmanager Leo de Leeuw: “We hebben altijd al een brede selectie monturen van onze huiscollectie geboden, tot wel 750 verschillende monturen per jaar. De laatste jaren merken we dat klanten ook behoefte hebben aan merkmonturen tegen een vaste lage prijs. Meer dan ooit bieden we die nu dan ook. Zo spelen we graag in op veranderende behoeften van onze klanten.”

Nieuwe winkelformule

Het winkelteam is erg tevreden met het nieuwe interieur: “Wat fijn dat de winkel hier in Leidschendam is omgebouwd naar de nieuwe winkelformule van Hans Anders. Mensen stappen nu een optiekwinkel binnen met een uitnodigende en toegankelijke uitstraling. Zo zijn we ervan overtuigd dat we onze klanten volop inspiratie kunnen bieden.”

Hans Anders Liguster 17, Leidschendam is open op:

Maandag:       11.00 – 17.30

Dinsdag:         09.00 – 17.30

Woensdag:     09.00 – 17.30

Donderdag:    09.00 – 21.00

Vrijdag:           09.00 – 17.00

Zaterdag:        09.00 – 17.00

Zondag 12.00 – 17.00

===

Voor meer informatie en beeldmateriaal kunt u contact opnemen met:

Hans Anders

Rian van Koulil of Laura Verschoor

T (0183) 69 75 00

E persvoorlichting@hansanders.nl

Hans Anders is ontstaan is 1982 en is een succesvolle value-for-money retailer in brillen, contactlenzen en hoortoestellen, met hoge kwaliteit voor een altijd scherpe prijs. Hans Anders, onderdeel van de groep, is marktleider in Nederland en heeft meer dan 400 winkels in Nederland en België. In Zweden opereert de Hans Anders Retailgroup onder het merk Direkt Optik, met 40 winkels. Ook de keten Eyes + More, met 170 winkels in Duitsland, Nederland, België en Oostenrijk maakt deel uit van de Hans Anders Retailgroup.

Hans Anders is ontstaan in 1982 en is een succesvolle value-for-money retailer in brillen, contactlenzen en hoortoestellen, met hoge kwaliteit voor een altijd scherpe prijs. Hans Anders, onderdeel van de groep, is marktleider in Nederland en heeft meer dan 400 winkels in Nederland en België. In Zweden opereert de Hans Anders Retailgroup onder het merk Direkt Optik, met 40 winkels. Ook de keten Eyes + More, met 170 winkels in Duitsland, Nederland, België en Oostenrijk maakt deel uit van de Hans Anders Retailgroup.