Hans Anders opent nieuwe winkel in 's-Gravenzande

291014 yasminhargreaves 2070 5961b4 large 1537800593

Opticien breidt aantal vestigingen uit

Gorinchem/'s-Gravenzande

's-Gravenzande is een nieuwe winkel rijker. Optiekketen Hans Anders opende op 21 september jl. een vestiging in s-Gravenzande. Inwoners konden voor een nieuwe bril of lenzen tot dusver terecht bij het filiaal in Naaldwijk. Met de lichte en toegankelijke winkel zijn ze voortaan ook in 's-Gravenzande dichtbij welkom. Sinds vorig jaar opent de optiekketen geleidelijk nieuwe winkels. Ook worden bestaande winkels gemoderniseerd.

De grote winkel aan de Graaf Willem II straat 31 is modern en sfeervol. In de inrichting heeft de optiekketen veel warme materialen en kleuren verwerkt. De grote collectie monturen biedt voor ieder wat wils. Naast eigenmerkmonturen biedt Hans Anders ook een brede selectie brillen van internationale topmerken als Ray-Ban, Tommy Hilfiger en Diesel. Ook voor contactlenzen is iedereen welkom in de nieuwe winkel. Nu bovendien de zomer in aantocht is, groeit de collectie (merk-) zonnebrillen snel. In de winkel in 's-Gravenzande is een gediplomeerd opticien aanwezig.

Dichtbij

De vestigingsmanager is erg blij met de nieuwe winkel van Hans Anders. “Op deze plek kunnen we mensen in en om 's-Gravenzande veel beter van dienst zijn. Zo hoeven bestaande en nieuwe klanten niet zo ver meer te rijden.” De vestigingsmanager en haar team willen niets liever dan tevreden klanten. “Als nieuwe gezichten in de omgeving zullen we extra ons best doen om een goede indruk te maken. Met ons brede assortiment monturen. Met een uitstekende service. En met een kopje lekkere koffie als we klanten adviseren over een nieuw montuur of nieuwe lenzen”, vertelt ze enthousiast. Tot en met 29 september a.s. kunnen klanten van Hans Anders direct profiteren van de verschillende aantrekkelijke openingsaanbiedingen die de optiekketen in petto heeft. De vestigingsmanager kan haar borst nat maken, is de verwachting. Het zou wel eens een heel druk kunnen worden.

Uitbreiding winkels

In een tijd dat veel winkelketens het zwaar hebben, gaat het juist goed met Hans Anders. Tegen alle trends in groeit de optiekketen en wordt het aantal vestigingen geleidelijk uitgebreid. Daarbij gaat Hans Anders niet over een nacht ijs, vertelt Angeli Engels, verkoopdirecteur van de winkelketen. “In Nederland hebben we inmiddels ruim 260 vestigingen. Daarmee zijn we in het hele land aanwezig, in sommige grote steden zelfs met meerdere winkels. Tegelijk zien we mogelijkheden om in bepaalde regio’s veel dichter bij onze klanten te zijn. Deze nieuwe vestiging in 's-Gravenzande is daarvan een goed voorbeeld.” De afgelopen jaren investeerde Hans Anders ook stevig in de modernisering van bestaande winkels.

Hans Anders Retail Group bv, gevestigd te Gorinchem, is sinds 1982 leverancier van kwaliteitsbrillen, contactlenzen en hoortoestellen. Hans Anders, onderdeel van de groep, is marktleider op de Nederlandse optiekmarkt en heeft circa 400 vestigingen in Nederland en België, en ruim 1.500 medewerkers. Sinds 1999 levert Hans Anders ook hoorzorg.

Openingstijden Hans Anders, Graaf Willem II straat 31, 's Gravenzande:

maandag : gesloten

dinsdag : 09:30 - 18:00

woensdag : 09:30 - 18:00

donderdag : 09:30 - 18:00

vrijdag : 09:30 - 21:00

zaterdag : 09:30 - 17:00

zondag : gesloten

Quotes

Vestigingsmanager 's-Gravenzande

Hans Anders is ontstaan is 1982 en is een succesvolle value-for-money retailer in brillen, contactlenzen en hoortoestellen, met hoge kwaliteit voor een altijd scherpe prijs. Hans Anders, onderdeel van de groep, is marktleider in Nederland en heeft meer dan 400 winkels in Nederland en België. In Zweden opereert de Hans Anders Retailgroup onder het merk Direkt Optik, met 40 winkels. Ook de keten Eyes + More, met 170 winkels in Duitsland, Nederland, België en Oostenrijk maakt deel uit van de Hans Anders Retailgroup.