Optiekketen Hans Anders verbouwt winkel in Uden

Nieuw interieur en meer merkmonturen bij Hans Anders Uden

289978 image3 ed6ee0 original 1536857144

Gorinchem, 13 september 2018 – Optiekketen Hans Anders opende in Uden op 1 september jl. opnieuw haar deuren. De drukbezochte winkel aan de Marktstraat 47 is volledig verbouwd. Klanten worden ontvangen in een ruime winkel voorzien van een vernieuwde inrichting. De frisse uitstraling van het nieuwe winkelinterieur is van deze tijd. In de winkel kunnen klanten al jaren terecht voor hun brilmonturen, brilglazen, contactlenzen en hoorhulpmiddelen. Het winkelteam bestaat onder andere uit een gediplomeerd opticien. Hierdoor kunnen klanten rekenen op deskundig advies om optimaal te zien en te horen.

Met het nieuwe interieur is er ruimte voor Hans Anders om de collectie merkmonturen sterk uit te breiden. Zo hebben klanten een brede keuze uit de nieuwste collecties van internationale topmerken als G-Star Raw, Tommy Hilfiger, Ray-Ban, Vogue, Ted Baker, Calvin Klein Jeans en Timberland.

Uitbreiding collectie merkmonturen

Hans Anders heeft altijd al een brede selectie monturen van onze huiscollectie geboden, tot wel 750 verschillende monturen per jaar. De laatste jaren is er bij de klant een behoefte ontstaan aan merkmonturen tegen een vaste lage prijs. Meer dan ooit biedt Hans Anders die nu dan ook. Zo speelt het bedrijf graag in op veranderende behoeften van haar klanten.

Nieuwe winkelformule

Het winkelteam is erg tevreden met het nieuwe interieur: “Wat fijn dat de winkel hier in Uden is omgebouwd naar de nieuwe winkelformule van Hans Anders. Mensen stappen nu een optiekwinkel binnen met een uitnodigende en toegankelijke uitstraling. Zo zijn we ervan overtuigd dat we onze klanten volop inspiratie kunnen bieden.”

Hans Anders Marktstraat 47, Uden is open op:

Maandag: 09.00 – 17.30

Dinsdag: 09.00 – 17.30

Woensdag: 09.00 – 17.30

Donderdag: 09.00 – 17.30

Vrijdag: 09.00 – 20.00

Zaterdag: 09.00 - 17.00

Zondag: gesloten

===

Voor meer informatie en beeldmateriaal kunt u contact opnemen met:

Hans Anders

Rian van Koulil of Laura Verschoor

T (0183) 69 75 00

E persvoorlichting@hansanders.nl

Hans Anders Retail Group bv, gevestigd te Gorinchem, is sinds 1982 leverancier van kwaliteitsbrillen, contactlenzen en hoortoestellen. Hans Anders, onderdeel van de groep, is marktleider op de Nederlandse optiekmarkt en heeft circa 400 vestigingen in Nederland en België en ruim 1.500 medewerkers.