Optiekketen Hans Anders verbouwt winkel in Zwijndrecht

Nieuw interieur en meer merkmonturen bij Hans Anders Zwijndrecht

289311 img 0331 07d7a8 large 1536160920

Gorinchem, 5 september 2018 – Optiekketen Hans Anders opende in Zwijndrecht op 1 september jl. opnieuw haar deuren. De drukbezochte winkel in Winkelcentrum Walburg is volledig verbouwd. Klanten worden ontvangen in een ruime winkel voorzien van een vernieuwde inrichting. De frisse uitstraling van het nieuwe winkelinterieur is van deze tijd. In de winkel kunnen klanten al jaren terecht voor hun brilmonturen, brilglazen, contactlenzen en hoorhulpmiddelen. Het winkelteam bestaat onder andere uit een gediplomeerd opticien en audicien. Hierdoor kunnen klanten rekenen op deskundig advies om optimaal te zien en te horen.

Met het nieuwe interieur is er ruimte voor Hans Anders om de collectie merkmonturen sterk uit te breiden. Zo hebben klanten een brede keuze uit de nieuwste collecties van internationale topmerken als G-Star Raw, Tommy Hilfiger, Ray-Ban, Vogue, Ted Baker, Calvin Klein Jeans en Timberland.

Uitbreiding collectie merkmonturen

Vestigingsmanager Arie Molenaar: “We hebben altijd al een brede selectie monturen van onze huiscollectie geboden, tot wel 750 verschillende monturen per jaar. De laatste jaren merken we dat klanten ook behoefte hebben aan merkmonturen tegen een vaste lage prijs. Meer dan ooit bieden we die nu dan ook. Zo spelen we graag in op veranderende behoeften van onze klanten.”

Nieuwe winkelformule

Het winkelteam is erg tevreden met het nieuwe interieur: “Wat fijn dat de winkel hier in Zwijndrecht is omgebouwd naar de nieuwe winkelformule van Hans Anders. Mensen stappen nu een optiekwinkel binnen met een uitnodigende en toegankelijke uitstraling. Zo ben ik ervan overtuigd dat we onze klanten volop inspiratie kunnen bieden.”

Hans Anders Hof van Holland 10, Zwijndrecht is open op:

Maandag: 10.00 – 17.30

Dinsdag: 09.00 – 17.30

Woensdag: 09.00 – 17.30

Donderdag: 09.00 – 20.30

Vrijdag: 09.00 – 17.30

Zaterdag: 09.00 - 17.00

Zondag: gesloten

===

Voor meer informatie en beeldmateriaal kunt u contact opnemen met:

Hans Anders

Rian van Koulil of Laura Verschoor

T (0183) 69 75 00

E persvoorlichting@hansanders.nl

Hans Anders Retail Group bv, gevestigd te Gorinchem, is sinds 1982 leverancier van kwaliteitsbrillen, contactlenzen en hoortoestellen. Hans Anders, onderdeel van de groep, is marktleider op de Nederlandse optiekmarkt en heeft circa 400 vestigingen in Nederland en België en ruim 1.500 medewerkers.