Optiekketen Hans Anders verbouwt winkel in Joure

Nieuw interieur en meer merkmonturen bij Hans Anders Joure

284730 img 0287 64c62c original 1531144582

Gorinchem, 9 juli 2018 – Optiekketen Hans Anders opende in Joure op 30 juni jl. opnieuw haar deuren. De drukbezochte winkel aan de Midstraat is volledig verbouwd. Klanten worden ontvangen in een ruime winkel voorzien van een vernieuwde inrichting. De frisse uitstraling van het nieuwe winkelinterieur is van deze tijd. In de winkel kunnen klanten al jaren terecht voor hun brilmonturen, brilglazen en contactlenzen. Het winkelteam bestaat onder andere uit een gediplomeerd opticien. Hierdoor kunnen klanten rekenen op deskundig advies om optimaal te zien.

Met het nieuwe interieur is er ruimte voor Hans Anders om de collectie merkmonturen sterk uit te breiden. Zo hebben klanten een brede keuze uit de nieuwste collecties van internationale topmerken als G-Star Raw, Tommy Hilfiger, Ray-Ban, Vogue, Ted Baker, Calvin Klein Jeans en Timberland.

Uitbreiding collectie merkmonturen

Vestigingsmanager Richard Maat: “We hebben altijd al een brede selectie monturen van onze huiscollectie geboden, tot wel 750 verschillende monturen per jaar. De laatste jaren merken we dat klanten ook behoefte hebben aan merkmonturen tegen een vaste lage prijs. Meer dan ooit bieden we die nu dan ook. Zo spelen we graag in op veranderende behoeften van onze klanten.”

Nieuwe winkelformule

Het winkelteam is erg tevreden met het nieuwe interieur: “Wat fijn dat de winkel hier in Joure is omgebouwd naar de nieuwe winkelformule van Hans Anders. Mensen stappen nu een optiekwinkel binnen met een uitnodigende en toegankelijke uitstraling. Zo ben ik ervan overtuigd dat we onze klanten volop inspiratie kunnen bieden.”

Hans Anders Midstraat 151, Joure is open op:

Maandag: 13.00 – 18.00

Dinsdag: 09.30 – 18.00

Woensdag: 09.30 – 18.00

Donderdag: 09.30 – 18.00

Vrijdag: 09.30 – 21.00

Zaterdag: 09.30 - 17.00

Zondag: gesloten

===

Voor meer informatie en beeldmateriaal kunt u contact opnemen met:

Hans Anders

Rian van Koulil of Laura Verschoor

T (0183) 69 75 00

E persvoorlichting@hansanders.nl

Hans Anders Retail Group bv, gevestigd te Gorinchem, is sinds 1982 leverancier van kwaliteitsbrillen, contactlenzen en hoortoestellen. Hans Anders, onderdeel van de groep, is marktleider op de Nederlandse optiekmarkt en heeft circa 400 vestigingen in Nederland en België en ruim 1.500 medewerkers.

Hans Anders is ontstaan is 1982 en is een succesvolle value-for-money retailer in brillen, contactlenzen en hoortoestellen, met hoge kwaliteit voor een altijd scherpe prijs. Hans Anders, onderdeel van de groep, is marktleider in Nederland en heeft meer dan 400 winkels in Nederland en België. In Zweden opereert de Hans Anders Retailgroup onder het merk Direkt Optik, met 40 winkels. Ook de keten Eyes + More, met 170 winkels in Duitsland, Nederland, België en Oostenrijk maakt deel uit van de Hans Anders Retailgroup.