Hans Anders opent hypermoderne winkel in Hilversum

Brandstore met groter assortiment merkbrillen en digitale schermen

283360 16 77ec6e original 1529424938

Gorinchem, 19 juni 2018 – Optiekketen Hans Anders in Hilversum is verbouwd en opende op 16 juni jl. haar deuren als gloednieuwe brandstore aan de Langestraat in Hilversum. Klanten worden ontvangen in een ruime winkel voorzien van een innovatieve inrichting. Het nieuwe interieur is modern maar tegelijkertijd opvallend warm en vriendelijk.

Stijlvol

Voor de nieuwe inrichting maakt de optiekketen gebruik van mooie materialen, waaronder donker hout. Een stijlvol kleurenpalet van bruin en grijs wordt afgewisseld met de welbekende rode accentkleur. Monturen worden ‘staand’ gepresenteerd in toegankelijke, van binnenuit verlichte schappen, die speciaal voor Hans Anders zijn ontwikkeld. De presentatie wordt ondersteund met digitale schermen waardoor de klant nog meer inspiratie krijgt.

Groot assortiment merkbrillen

De winkel ligt op een toplocatie in het centrum van Hilversum en biedt een breed assortiment: van contactlenzen tot een brede collectie monturen, zonnebrillen en hoorhulpmiddelen. Ruim zestig procent van deze collectie bestaat uit merkbrillen tegen vaste, lage prijzen. Zo kunnen klanten kiezen uit de laatste monturen van onder andere Tommy Hilfiger, Ray-Ban, Ted Baker, Calvin Klein Jeans en Timberland. In de Hans Anders-vestiging aan de Langestraat zijn een gediplomeerd opticien en een audicien aanwezig.

Vestigingsmanager Marieke Lohle: “We zijn ontzettend blij met deze nieuwe stap. Hierdoor kunnen we onze klanten niet alleen een brede huis- maar ook merkencollectie aanbieden. Daarmee komen we perfect tegemoet aan de wensen en behoeften van de klant.”

Quotes

Marieke Lohle - Vestigingsmanager Hilversum, Langestraat 128

Hans Anders Langestraat 128, Hilversum is open op:

Maandag: 13.00 -18.00

Dinsdag 09.30-18.00

Woensdag 09.30-18.00

Donderdag 09.30-18.00 en 18.30-20:00

Vrijdag 09.30-18.00

Zaterdag 09.30-17.00

Zondag 12.00-17.00

===

Voor meer informatie en beeldmateriaal kunt u contact opnemen met:

Hans Anders

Rian van Koulil of Laura Verschoor

T (0183) 69 75 00

E persvoorlichting@hansanders.nl

Hans Anders Retail Group bv, gevestigd te Gorinchem, is sinds 1982 leverancier van kwaliteitsbrillen, contactlenzen en hoortoestellen. Hans Anders, onderdeel van de groep, is marktleider op de Nederlandse optiekmarkt en heeft circa 400 vestigingen in Nederland, België en Frankrijk en ruim 1.500 medewerkers.