Hans Anders opent hypermoderne winkel in Leiden

Brandstore met groter assortiment merkbrillen en digitale schermen

278802 dsc 7355 a51ed4 original 1524672385

Gorinchem, 26 april 2018 – Optiekketen Hans Anders Leiden is verbouwd en opende op 21 april jl. haar deuren als gloednieuwe brandstore aan de Haarlemmerstraat in Leiden. Klanten worden ontvangen in een ruime winkel voorzien van een innovatieve inrichting. Het nieuwe interieur is modern maar tegelijkertijd opvallend warm en vriendelijk.

Stijlvol

Voor de nieuwe inrichting maakt de optiekketen gebruik van mooie materialen als donker hout en staal. Een stijlvol kleurenpalet van bruin, grijs en zwart wordt afgewisseld met de welbekende rode accentkleur. Monturen worden ‘staand’ gepresenteerd in toegankelijke, van binnenuit verlichte schappen, die speciaal voor Hans Anders zijn ontwikkeld. De presentatie wordt ondersteund met digitale schermen waardoor de klant nog meer inspiratie krijgt.

Groot assortiment merkbrillen

De winkel ligt op een toplocatie in het centrum van Leiden en biedt een breed assortiment: van contactlenzen tot een brede collectie monturen, zonnebrillen en hoorhulpmiddelen. Ruim zestig procent van deze collectie bestaat uit merkbrillen tegen vaste, lage prijzen. Zo kunnen klanten kiezen uit de laatste monturen van onder andere Tommy Hilfiger, Ray-Ban, Ted Baker, Diesel, McQ, Furla en Vogue. In de Hans Anders-vestiging aan de Haarlemmerstraat is iedere dag een gediplomeerd opticien aanwezig.

Vestigingsmanager Maarten van der Zwan: “We zijn ontzettend blij met deze nieuwe stap. Hierdoor kunnen we onze klanten niet alleen een brede huis- maar ook merkencollectie aanbieden. Daarmee komen we perfect tegemoet aan de wensen en behoeften van de klant.”

Quotes

Maarten van der Zwan - Vestigingsmanager Leiden

Hans Anders Haarlemmerstraat 42, Leiden is open op:

Maandag: 11.00 -18.00

Dinsdag 09.30-18.00

Woensdag 09.30-18.00

Donderdag 09.30-21.00

Vrijdag 09.30-18.00

Zaterdag 09.30-17.00

Zondag 12.00-17.00 (laatste zondag van de maand)

===

Voor meer informatie en beeldmateriaal kunt u contact opnemen met:

Hans Anders

Rian van Koulil of Laura Verschoor

T (0183) 69 75 00

E persvoorlichting@hansanders.nl

Hans Anders Retail Group bv, gevestigd te Gorinchem, is sinds 1982 leverancier van kwaliteitsbrillen, contactlenzen en hoortoestellen. Hans Anders, onderdeel van de groep, is marktleider op de Nederlandse optiekmarkt en heeft circa 400 vestigingen in Nederland, België en Frankrijk en ruim 1.500 medewerkers.