273555 dsc 4082 8c2878 large 1519746344

Hans Anders opent hypermoderne winkel aan de Heuvelstraat in Tilburg

Digitale spiegels: via social media advies over een nieuwe bril

Gorinchem, 27 februari 2018 – Optiekketen Hans Anders Tilburg is verhuisd en opende op 23 februari jl. haar deuren als gloednieuwe brandstore aan de Heuvelstraat 8-10 in Tilburg. Klanten worden ontvangen in een ruime winkel voorzien van een innovatieve inrichting. Het nieuwe interieur is modern maar tegelijkertijd opvallend warm en vriendelijk. Er zijn zelfs interactieve digitale spiegels. Hiermee kan de klant met één druk op de knop vragen naar de mening van vrienden en familie.

Digitale spiegels

Met behulp van digitale spiegels kunnen klanten eenvoudig aan de buitenwereld laten zien hoe een montuur staat. Via ingebouwde e-mail en social media apps informeren ze vanuit de winkel direct bij vrienden en familie naar hun mening over een geselecteerd montuur. Vestigingsmanager Mandy van Endschot -Beekers: “We zijn ontzettend blij met deze nieuwe stap. Hierdoor kunnen we onze klanten niet alleen een brede huis- maar ook merkencollectie aanbieden. Daarbij komt dat het resultaat nu zelfs meteen kan worden gedeeld met hun vrienden en familie. Daarmee komen we perfect tegemoet aan de wensen en behoeften van de klant.”

Stijlvol

Voor de nieuwe inrichting maakt de optiekketen gebruik van mooie materialen als donker hout en staal. Een stijlvol kleurenpalet van bruin, grijs en zwart wordt afgewisseld met de welbekende rode accentkleur. Monturen worden ‘staand’ gepresenteerd in toegankelijke, van binnenuit verlichte schappen, die speciaal voor Hans Anders zijn ontwikkeld. De presentatie wordt ondersteund met digitale schermen waardoor de klant nog meer inspiratie krijgt.

Groot assortiment merkbrillen

De winkel ligt op een toplocatie in Tilburg en biedt een breed assortiment: van contactlenzen tot een brede collectie monturen en zonnebrillen. Ruim zestig procent van deze collectie bestaat uit merkbrillen tegen vaste, lage prijzen. Zo kunnen klanten kiezen uit de laatste monturen van onder andere Tommy Hilfiger, Cacharel, Ray-Ban, Ted Baker, Just Cavalli, Thierry Mugler en Vogue. In de Hans Anders-vestiging aan de Heuvelstraat is een gediplomeerd opticien aanwezig.

Quotes

Mandy van Endschot -Beekers - Vestigingsmanager Tilburg

Hans Anders Heuvelstraat 8-10, Tilburg is open op:

Maandag: 11.00 -18.00

Dinsdag 09.30-18.00

Woensdag 09.30-18.00

Donderdag 09.30-21.00

Vrijdag 09.30-18.00

Zaterdag 09.30-17.00

Zondag 12.00-17.00

===

Voor meer informatie en beeldmateriaal kunt u contact opnemen met:

Hans Anders

Rian van Koulil of Laura Verschoor

T (0183) 69 75 00

E persvoorlichting@hansanders.nl

Hans Anders Retail Group bv, gevestigd te Gorinchem, is sinds 1982 leverancier van kwaliteitsbrillen, contactlenzen en hoortoestellen. Hans Anders, onderdeel van de groep, is marktleider op de Nederlandse optiekmarkt en heeft circa 400 vestigingen in Nederland, België en Frankrijk en ruim 1.500 medewerkers.