Hans Anders breidt collectie monturen uit met Tommy Hilfiger

19 SEPTEMBER 2012, GORINCHEM
Optiekketen Hans Anders verbreedt het aanbod met monturen uit de nieuwste collectie van Tommy Hilfiger. Het internationale topmerk heeft een bijzondere plaats in het assortiment van de optiekketen: met de sportieve en avontuurlijke montuurcollectie van Tommy Hilfiger richt Hans Anders zich nadrukkelijk op jonge mensen met een actieve lifestyle. De monturen van Tommy Hilfiger kennen- zoals gebruikelijk bij Hans Anders- een vaste lage prijs.

Het wereldberoemde modemerk Tommy Hilfiger staat als geen ander voor de Amerikaanse lifestyle en optimisme. De nieuwste collectie vlot-zakelijke monturen sluit naadloos aan bij de kleding van het merk: mooie ‘basic’ ontwerpen waarin de kleuren rood, wit en blauw sterk zijn vertegenwoordigd. Daarmee zijn monturen van Tommy Hilfiger perfect draagbaar en altijd stijlvol.

Vernieuwing
Begin dit jaar kwam Hans Anders al met monturen en zonnebrillen van DKNY, Kenzo, Nina Ricci en Pierre Cardin. Jan de Groot, directeur van Hans Anders Nederland, is duidelijk over de assortimentsuitbreiding: “Als marktleider willen we onze klanten voortdurend verrassen. Dat doen we met een grote huiscollectie die zich continue vernieuwt, jaarlijks zo’n 1.500 nieuwe modellen. Tegelijk voegen we opvallende en exclusieve designermerken toe aan het assortiment van onze winkels en webshop. Zo bieden we voor ieder wat wils.”

Hans Anders Retail Group bv, gevestigd te Gorinchem, is sinds 1982 leverancier van kwaliteitsbrillen, contactlenzen en hoortoestellen. Hans Anders, onderdeel van de groep, is marktleider op de Nederlandse optiekmarkt en heeft bijna 400 vestigingen in Nederland, België en Frankrijk en ruim 1.500 medewerkers.

= = =

Noot voor de redactie

De (merk) monturen bij Hans Anders kennen zoals gebruikelijk een vaste, lage verkoopprijs en zijn zowel in de winkels als via de webshop verkrijgbaar:

• Tommy Hilfiger                      EUR   99,-
  • DKNY                                    EUR 119,-
  • Kenzo                                   EUR   99,-
  • Pierre Cardin                         EUR   89,-
  • Nina Ricci                              EUR   99,-
  • Hans Anders huiscollectie       EUR   35,-
"Als marktleider willen we onze klanten voortdurend verrassen. Dat doen we met een grote huiscollectie die zich continue vernieuwt, jaarlijks zo’n 1.500 nieuwe modellen. Tegelijk voegen we opvallende en exclusieve designermerken toe aan het assortiment van onze winkels en webshop. Zo bieden we voor ieder wat wils." Jan de Groot, CEO van Hans Anders Nederland