Opticien Hans Anders deelt Ford Ka uit vanwege nieuwe webshop

Hoofdprijs valt in Pannerden | Brildragers steunen Liliane Fonds

12 SEPTEMBER 2011, ZEVENAAR/PANNERDEN

Vestigingsmanager Jorike Gotink van opticien Hans Anders in Zevenaar heeft afgelopen zaterdag Mariëtte van den Brink uit het nabijgelegen Pannerden verrast met de sleutels van een spliksplinternieuwe Ford Ka. Aanleiding was de landelijke actie www.1miljoenbrildragers.nl ter gelegenheid van de nieuwe webshop van Hans Anders.

Vanaf februari konden klanten hun foto uploaden naar deze website om het Liliane Fonds te ondersteunen. In totaal hebben enkele duizenden brildragers dat gedaan. Zo ontstond een uniek portret van brildragend Nederland. Uit alle deelnemers selecteerde de notaris de Pannerdense als winnares van de hoofdprijs. Ford-dealer Auto Martens uit Zevenaar kwam de opvallende Ka persoonlijk afleveren.

= = =

Voor meer informatie over de prijsuitreiking en samenwerking tussen het Liliane Fonds en Hans Anders kunt u contact opnemen met:

Hans Anders
Rian van Koulil of Sigrid Musters