Najaarstrends bij Hans Anders: de bril mag worden gezien!

Opticien Hans Anders komt met opvallende nieuwe collectie

05 SEPTEMBER 2011, GORINCHEM
De belangrijkste trend in brilmonturen dit najaar is kunststof, kunststof en nog eens kunststof. Maar er zijn nog een aantal opvallende trends te ontdekken: groot, kleur, rond, retro en vlinder.

De bril is een niet te missen modeaccessoire in advertenties en tv-commercials. De belangrijkste trend die je daarin terugziet, is kunststof, kunststof en nog eens kunststof. Maar er zijn in het najaar van 2011 nog een aantal opvallende trends te ontdekken.

Bij opticien Hans Anders zie je dit najaar de volgende trends in de collectie:

Groot
Grote, uitgesproken monturen zijn al volop in de winkels aanwezig. Natuurlijk is ook dit najaar hiervan weer een mooie collectie in aantocht.

Kleur
Zwart, havana, bruin en blauw zijn de belangrijkste kleuren die je het najaar in de winkels zult zien. Wil je echt een opvallend montuur? Kies dan voor een mooie paarse of een gele tint.

Rond
Ronde monturen in kunststof en metaal passen dit najaar bij iedere leeftijd.

Retro
Retro-modellen zijn voor hem en haar, want ‘his is hers’ blijft ook. Je hebt ze in basiskleuren, maar de retro-collectie zal dit najaar ook in opvallende kleuren als paars en blauw zichtbaar zijn.

Trendsetters
Echte trendsetters zijn de vlinderachtige modellen. Ook monturen met een kunststof bovenkant en een metalen onderkant zullen steeds meer in het straatbeeld de aandacht trekken.

Assortiment
Hans Anders heeft een voortdurend wisselend assortiment. Ook kan de collectie per winkel verschillen. De optiekketen past de collectie namelijk aan op de behoeften van haar klanten en die kan per regio verschillen. Alle monturen van Hans Anders zijn 35 euro, ook de trendy modellen uit de nieuwste collectie.

= = =

Alle foto's zijn bijgaand beschikbaar op een bestandformaat van 1 Mb. Indien u een groter bestandsformaat wilt ontvangen, kunt u bellen met Hans Anders Nederland telefoon (0183) 69 75 00 of mailt u naar persinfo@hansanders.nl.

Voor stylisten of redacteuren van magazines is het eveneens mogelijk om brillen te lenen voor fotografiedoeleinden. U kunt daarvoor eveneens contact opnemen.