Donatie Hans Anders voor Liliane Fonds

05 SEPTEMBER 2011, GORINCHEM/’S-HERTOGENBOSCH
Hans Anders Nederland heeft begin september een cheque van 5.000 euro overhandigd aan het Liliane Fonds. Aanleiding was de actie "1miljoenbrildragers.nl" ter gelegenheid van de nieuwe webshop van Hans Anders.

Directeur Jan de Groot van opticien Hans Anders Nederland heeft begin september een cheque van 5.000 euro overhandigd aan directeur Kees van den Broek van het Liliane Fonds. Aanleiding was de actie www.1miljoenbrildragers.nl ter gelegenheid van de nieuwe webshop van Hans Anders. Vanaf februari konden klanten hun portretfoto uploaden naar deze website om het Liliane Fonds te ondersteunen. Enkele duizenden brildragers hebben dat gedaan. Zo ontstond een uniek portret van brildragend Nederland. Met de donatie van Hans Anders wil het Liliane Fonds blinde en slechtziende kinderen in Thailand helpen.

Over het Liliane Fonds
Het Liliane Fonds geeft rechtstreekse, kleinschalige, persoonsgerichte hulp aan kinderen en jongeren met een handicap in ontwikkelingslanden. Lokale contactpersonen bieden, via praktische oplossingen, hulp op maat. Lokale mensen weten wat geschikt is, omdat zij de kinderen en de plaatselijke situatie van nabij kennen.

= = =

Voor meer informatie over de samenwerking tussen het Liliane Fonds en Hans Anders kunt u contact opnemen met:

Liliane Fonds
Kees Karstel, Relatiemanager