Hans Anders opent nieuwe winkel in Zwolle

Nieuw interieur en meer merkmonturen bij Hans Anders Zwolle aan de Roggenstraat

06 SEPTEMBER 2017, ZWOLLE
Optiekketen Hans Anders opende in Zwolle op vrijdag 1 september haar deuren op een nieuwe locatie aan de Roggenstraat. Klanten worden ontvangen in een ruime winkel voorzien van een nieuwe inrichting. De frisse uitstraling van het nieuwe winkelinterieur is van deze tijd. In de winkel aan het Eiland konden klanten al jaren ervoor terecht voor hun brilmonturen, brilglazen en contactlenzen. Dat is nu aan de Roggenstraat nog steeds het geval, en er is zelfs meer...

Met het nieuwe interieur en nieuwe locatie is er ruimte voor Hans Anders om de collectie merkmonturen sterk uit te breiden. Zo hebben klanten een brede keuze uit de nieuwste collecties van internationale topmerken als Humberto, Tommy, Hilfiger, DKNY, Ray-Ban, Vogue, Ted Baker, Calvin Klein Jeans en Timberland.

Uitbreiding collectie merkmonturen

Helen van den Bosch: “We hebben altijd al een brede selectie monturen van onze huiscollectie geboden in onze oude winkel aan het Eiland, tot wel 750 verschillende monturen per jaar. De laatste jaren merken we dat klanten ook behoefte hebben aan merkmonturen tegen een vaste lage prijs. Meer dan ooit bieden we die nu dan ook in onze nieuwe winkel aan de Roggenstraat. Zo spelen we graag in op veranderende behoeften van onze klanten.“

Nieuwe winkelformule

Het winkelteam is erg tevreden met het nieuwe interieur: “Wat fijn dat de winkel naar de nieuwe winkelformule van Hans Anders is verbouwd. Mensen stappen nu een optiekwinkel binnen met een uitnodigende en toegankelijke uitstraling. Zo ben ik ervan overtuigd dat we onze klanten volop inspiratie kunnen bieden.”

"We hebben altijd al een brede selectie monturen van onze huiscollectie geboden in onze oude winkel, tot wel 750 verschillende monturen per jaar. De laatste jaren merken we dat klanten ook behoefte hebben aan merkmonturen tegen een vaste lage prijs. Meer dan ooit bieden we die nu dan ook in onze nieuwe winkel aan de Roggenstraat. Zo spelen we graag in op veranderende behoeften van onze klanten." Helen van den Bosch - Vestigingsmanager Zwolle

Voor persvragen belt u naar Rian van Koulil of Sigrid Musters van Hans Anders Nederland, telefoon (0183) 69 75 00. U kunt ook mailen naar persvoorlichting@hansanders.nl.