Hans Anders verbouwt winkel in Krimpen a/d Ijssel

27 JULI 2016
Krimpen a/d Ijssel, 27 juli 2016 – Audio- en optiekketen Hans Anders opende in Krimpen a/d Ijssel op 22 juli haar deuren op een nieuw adres: Raadhuisplein 62. De drukbezochte winkel aan het Raadhuisplein is dan volledig verbouwd. Klanten worden ontvangen in een ruim 133m2 grote winkel voorzien van een volledig vernieuwde inrichting. De frisse uitstraling van het nieuwe winkelinterieur is uitnodigend en helemaal van deze tijd. In de winkel kunnen klanten al jaren terecht voor hun brilmonturen, brilglazen en contactlenzen.

Met het nieuwe interieur is er ruimte voor Hans Anders om de collectie merkmonturen sterk uit te breiden. Zo hebben klanten een brede keuze uit de nieuwste collecties van internationale topmerken als Humberto, Tommy, Hilfiger, DKNY, Cacharel, Ray-Ban, Vogue, Ted Baker, Calvin Klein Jeans en Timberland.

Uitbreiding collectie merkmonturen
Vestigingsmanager Gerda Deelen-Van der Poel: “We hebben altijd al een brede selectie monturen van onze huiscollectie geboden, tot wel 750 verschillende monturen per jaar. De laatste jaren merken we dat klanten ook behoefte hebben aan merkmonturen tegen een vaste lage prijs. Meer dan ooit bieden we die nu dan ook. Zo spelen we graag in op veranderende behoeften van onze klanten.“

Nieuwe winkelformule
Gerda is erg tevreden met het nieuwe interieur: “Wat fijn dat we hier in Krimpen a/d Ijssel bij de eerste lichting winkels horen die worden omgebouwd naar de nieuwe winkelformule van Hans Anders. Mensen stappen straks een optiekwinkel binnen met een uitnodigende en toegankelijke uitstraling. Zo ben ik ervan overtuigd dat we onze klanten volop inspiratie kunnen bieden.”

"We hebben altijd al een brede selectie monturen van onze huiscollectie geboden, tot wel 750 verschillende monturen per jaar. De laatste jaren merken we dat klanten ook behoefte hebben aan merkmonturen tegen een vaste lage prijs. Meer dan ooit bieden we die nu dan ook. Zo spelen we graag in op veranderende behoeften van onze klanten." Vestigingsmanager Gerda Deelen-Van der Poel

Voor persvragen belt u naar Rian van Koulil of Denise de Raadt van Hans Anders Nederland, telefoon (0183) 69 75 00. U kunt ook mailen naar persvoorlichting@hansanders.nl.