Optiekketen Hans Anders breidt merkcollectie uit met Ray-Ban en Vogue

“Een Ray-Ban voor iedereen en ieder moment bij Hans Anders”

25 FEBRUARI 2016, GORINCHEM

Op donderdag 25 februari 2016 introduceert optiekketen Hans Anders een actuele collectie monturen en zonnebrillen van het internationale topmerk Ray-Ban. De modieuze collectie voorziet in een bril voor iedereen: dames, heren én kinderen. En of de gelegenheid nu zakelijk, feestelijk, sportief of simpelweg een stralend zonnige dag is. De Ray-Ban merkcollectie bij Hans Anders bestaat uit 40 brillen, 33 zonnebrillen en 8 kidsmonturen. Zoals bij Hans Anders gebruikelijk zijn de brillen producten permanent verkrijgbaar tegen vaste lage prijzen; er zijn al Ray-Ban zonnebrillen verkrijgbaar vanaf 99 euro.

Mona Lisa Ahmadi, product manager en trendwatcher bij Hans Anders Nederland: “We merken dat onze klanten een groeiende behoefte hebben aan variatie in brillen. Naast onze eigen Hans Anders-collectie bieden we daarom steeds meer designermerken. Deze brede selectie uit de nieuwste collectie van Ray-Ban maakt ons assortiment jonger en nog modischer. We spelen nog beter in op de briltrends van dit voorjaar: ronde brillen, jaren-60 modellen, oversized èn dunne kunststof monturen. Dit zal vooral moderne mensen met een actieve levenstijl erg aanspreken. Daarnaast bieden we met Ray-Ban meer brillen met een sportief en comfortabel karakter. En niet te vergeten coole kids-brillen.”

Trendy collectie

Hans Anders biedt een ruime sortering van de allernieuwste trendy Ray-Ban monturen en zonnebrillen.

• De iconische en nog steeds zeer populaire Ray-Ban modellen Aviator, Wayfarer en Round mogen niet ontbreken in de collectie van Hans Anders. De retro Clubmaster is zelfs hèt model voor dit voorjaar. Alle modellen zijn beschikbaar in verschillende kleuren en materialen.
  • De Youngster collectie van Ray-Ban is stylish en helemaal van nu. Hans Anders biedt een breed scala aan modellen voor de hippe, jonge klant die een betaalbare bril zoekt.
  • In de Tech collectie verwerkt Ray-Ban opmerkelijke materialen en de meest innovatieve technieken. Zo is het frame van de Ray-Ban Liteforce opvallend slank en tegelijk extreem sterk door toepassing van ruimtevaarttechnologie.
  • Sportieve en comfortabele brillen voor een actieve lifestyle vind je in de Active collectie. De Ray-Ban monturen kennen lichtgewicht materialen, easy-to-wear vormen en extra grip op de oor- en neustips.
  • Voor kinderen biedt Hans Anders comfortabele en duurzame Ray-Ban monturen met een sterke link naar de iconische modellen. Kids kunnen nu net zo cool zijn als papa en mama.

Kwaliteit

In aanvulling op de Hans Anders-collectie biedt de optiekketen sinds enkele jaren een ruime collectie designermerken tegen vaste lage prijzen, waaronder Tommy Hilfiger, DKNY, Ted Baker en Humberto. Algemeen directeur Remco Boerefijn van Hans Anders Nederland is blij met de versterking van het assortiment met twee topmerken. Hij verwacht dat een nieuwe groep klanten bij Hans Anders binnenstapt. “Veel mensen denken nog ten onrechte dat lage prijzen betekenen dat de kwaliteit ook minder is. Met de toevoeging van het topmerk Ray-Ban en ook Vogue bewijzen wij het tegenovergestelde en maken we ook dit prachtige merk bereikbaar voor een groot publiek”, aldus Boerefijn.

Winkelprijzen

• Ray-Ban monturen, vanaf € 109
  • Ray-Ban zonnebrillen, vanaf € 99
  • Ray-Ban kids vast, € 105