Opticien Hans Anders verbouwt winkel in Steenbergen

Meer en meer merkmonturen bij Hans Anders

07 DECEMBER 2015, STEENBERGEN
Bezoekers van de winkel van Hans Anders in Steenbergen keken zaterdagochtend 5 december verbaasd op. Binnen een week heeft opticien Hans Anders haar 95m2 grote winkel aan de Kaaistraat volledig verbouwd. De frisse uitstraling van het nieuwe winkelinterieur is uitnodigend en helemaal van deze tijd. In de winkel kunnen klanten al jaren terecht voor hun brilmonturen, merkglazen en contactlenzen.

Met het nieuwe interieur is er ruimte voor Hans Anders om de collectie merkmonturen sterk uit te breiden. Er is een brede keuze uit de nieuwste collecties van internationale topmerken als Kenzo, DKNY, Ted Baker, Pierre Cardin, Calvin Klein Jeans, Dysygn, Flexon en Nina Ricci. Vestigingsmanager Kim Scheepbouwer: “We hebben altijd al een brede selectie monturen van onze huiscollectie geboden, tot wel 750 verschillende monturen per jaar. De laatste jaren merken we dat klanten ook behoefte hebben aan merkmonturen tegen een vaste lage prijs. Meer dan ooit bieden we die nu ook. Zo spelen we graag in op veranderende behoeften van onze klanten.”

Modern en warm

Scheepbouwer is erg tevreden met het nieuwe interieur: “Wat fijn dat we hier in Steenbergen bij de eerste lichting winkels horen die worden omgebouwd naar de nieuwe winkelformule van Hans Anders. Mensen stappen een opticien binnen met een uitnodigende en toegankelijke uitstraling. De reacties zijn tot dusver erg positief: onze klanten vinden de winkel modern en warm.”

Hans Anders Steenbergen, Kaaistraat 72, is open op:

Ma 13:00-17:30 uur
Di-do 9:00-17:30 uur
vrij 9:00-20:00 uur
Za 9:00-17:00 uur
Zo gesloten

"De laatste jaren merken we dat klanten ook behoefte hebben aan merkmonturen tegen een vaste lage prijs. Meer dan ooit bieden we die nu ook. Zo spelen we graag in op veranderende behoeften van onze klanten." Vestigingsmanager Kim Scheepbouwer van Hans Anders Steenbergen