Opticien Hans Anders verhuist winkel in De Koperwiek

Meer en meer merkmonturen bij Hans Anders in Capelle aan den IJssel

03 AUGUSTUS 2015, CAPELLE AAN DEN IJSSEL
Bezoekers van winkelcentrum De Koperwiek keken vrijdagochtend 31 juli verbaasd op. De optiek- en audioketen Hans Anders verhuist haar winkel van Koperwiek 11 naar Centrumpassage 115 (naast Aktiesport). De nieuwe, frisse uitstraling van het winkelinterieur is uitnodigend en helemaal van deze tijd. In de nieuwe winkel kunnen klanten terecht voor hun brilmonturen, merkglazen en contactlenzen. Ook werkt vanuit de winkel een StAr-gecertificeerde audicien.

Met het nieuwe interieur is er ruimte voor Hans Anders om de collectie merkmonturen sterk uit te breiden. Er is een brede keuze uit de nieuwste collecties van internationale topmerken als Kenzo, DKNY, Ted Baker, Pierre Cardin, Calvin Klein Jeans, Dysygn, Flexon en Nina Ricci.

Veranderende behoeften

Vestigingsmanager Sylvia Verboom-Lucas: “We hebben altijd al een brede selectie monturen van onze huiscollectie geboden, tot wel 750 verschillende monturen per jaar. De laatste jaren merken we dat klanten ook behoefte hebben aan merkmonturen tegen een vaste lage prijs. Meer dan ooit bieden we die nu ook. Zo spelen we graag in op veranderende behoeften van onze klanten.”

Enthousiast

Met de verbouwing is niet alleen de winkel, maar ook het Hans Anders-team er helemaal klaar voor. “We hebben een klein maar erg goed team, dat erg enthousiast is over de nieuwe winkelinrichting”, aldus Verboom-Lucas. “Iedereen in Capelle aan den IJssel is welkom om een kijkje te komen nemen.”

Hans Anders Capelle aan den IJssel, Centrumpassage 115, is open op:

Ma 9:00-18:00 uur
Di-do 9:00-18:00 uur
Vrij 9:00-21:00 uur
Za 9:00-17:00 uur
Zo gesloten

De winkel is iedere laatste zondag van de maand geopend van 12:00-17:00 uur

"De laatste jaren merken we dat klanten ook behoefte hebben aan merkmonturen tegen een vaste lage prijs. Meer dan ooit bieden we die nu ook. Zo spelen we graag in op veranderende behoeften van onze klanten." Vestigingsmanager Sylvia Verboom-Lucas van Hans Anders in Capelle aan den IJssel