Opticien Hans Anders verbouwt winkel in Deurne

31 JULI 2015, DEURNE
Bezoekers van het winkelcentrum in Deurne keken donderdagochtend 30 juli verbaasd op. De optiek- en audioketen Hans Anders heeft haar 78m2 grote winkel in het winkelcentrum van Deurne volledig verbouwd. De nieuwe, frisse uitstraling van het winkelinterieur is uitnodigend en helemaal van deze tijd. In de winkel kunnen klanten al jaren terecht voor hun brilmonturen, merkglazen en contactlenzen.

Met het nieuwe interieur is er ruimte voor Hans Anders om de collectie merkmonturen sterk uit te breiden. Er is een brede keuze uit de nieuwste collecties van internationale topmerken als Kenzo, DKNY, Ted Baker, Pierre Cardin, Calvin Klein Jeans, Dysygn, Flexon en Nina Ricci.

Veranderende behoeften
Vestigingsmanager Eveline van Zandijk: “We hebben altijd al een brede selectie monturen van onze huiscollectie geboden, tot wel 750 verschillende monturen per jaar. De laatste jaren merken we dat klanten ook behoefte hebben aan merkmonturen tegen een vaste lage prijs. Meer dan ooit bieden we die nu ook. Zo spelen we graag in op veranderende behoeften van onze klanten.”

Enthousiast
Met de verbouwing is niet alleen de winkel, maar ook het Hans Anders-team er helemaal klaar voor. “We hebben een klein maar erg goed team, dat erg enthousiast is over de nieuwe winkelinrichting”, aldus Van Zandijk. “Iedereen in Deurne is welkom om een kijkje te komen nemen.”

Hans Anders Deurne, Stationsstraat 29, is open op:

• Ma 13.00-17.30
  • Di-do 9.00-17.30 uur
  • Vrij 9:00-20.00 uur
  • Za 9.00-17.00 uur
"De laatste jaren merken we dat klanten ook behoefte hebben aan merkmonturen tegen een vaste lage prijs. Meer dan ooit bieden we die nu ook. Zo spelen we graag in op veranderende behoeften van onze klanten." Vestigingsmanager Eveline van Zandijk van Hans Anders in Deurne