Hans Anders levert gedurende vier jaar hoortoestellen aan Menzis-klanten

Ook Menzis kiest voor audiciens van Hans Anders

21 JULI 2015, GORINCHEM/BREDA
Na een uitgebreide aanbestedingsprocedure heeft verzekeringsmaatschappij Menzis bekend gemaakt dat zij met Hans Anders een inkoopcontract willen afsluiten voor hoorhulpmiddelen. “Dubbele erkenning”, vindt Remco Boerefijn, algemeen directeur van Hans Anders Nederland. “Een aantal weken geleden heeft Achmea ons als partner geselecteerd en nu volgt óók Menzis.” Hans Anders is één van de drie partijen waarmee Menzis een contract wil afsluiten voor vier jaar (2016-2019).

“Allereerst zijn we blij dat we onze Menzis-klanten ook in 2016 goed van dienst kunnen blijven”, geeft Boerefijn trots aan. “Daarnaast spreken Menzis en Achmea vertrouwen in ons uit. Dat bevestigt ons in de keuzes die we in de laatste jaren hebben gemaakt. We vinden dat goede kwaliteit hoorzorg toegankelijk moet blijven voor iedereen die dat nodig heeft”, maakt Boerefijn duidelijk. “We leveren uitstekende hoortoestellen en goede service. Daarnaast zorgen we er voor dat hoorzorg betaalbaar blijft. Daarom zijn we ook een voorvechter van het behoud van de vergoeding in het basispakket, zodat hoorzorg geen elitair karakter krijgt. Goed horen; daar heeft iedereen recht op.”

Audiciens

Net als de andere marktpartijen werkt Hans Anders met hoortoestellen van goede kwaliteit van gerenommeerde leveranciers. Deze worden in ruim 120 winkels verspreid over het land aangemeten door gediplomeerde en StAr-geregistreerde audiciens conform alle landelijke protocollen (ZN-keuzeprotocol, NOAH-protocol, Veldnorm). De klanttevredenheid van audiciens is bij alle aanbieders goed. Dit wordt gemeten door externe bureaus. Hans Anders haalt zelfs een gemiddelde klanttevredenheid van 8,7 (schaal van 1 tot 10, najaar 2014).

= = =

Voor meer informatie kunt u tijdens kantooruren contact opnemen met Hans Anders, Sigrid Musters, telefoon (0183) 69 75 00. Of via e-mail persvoorlichting@hansanders.nl.

"Dubbele erkenning. Een aantal weken geleden heeft Achmea ons als partner geselecteerd en nu volgt óók Menzis." Remco Boerefijn, algemeen directeur van Hans Anders Nederland
"Menzis en Achmea spreken vertrouwen in ons uit. Dat bevestigt ons in de keuzes die we in de laatste jaren hebben gemaakt. " Remco Boerefijn, algemeen directeur van Hans Anders Nederland
"We vinden dat goede kwaliteit hoorzorg toegankelijk moet blijven voor iedereen die dat nodig heeft." Remco Boerefijn, algemeen directeur van Hans Anders Nederland
"We zijn een voorvechter van het behoud van de vergoeding in het basispakket, zodat hoorzorg geen elitair karakter krijgt. Goed horen; daar heeft iedereen recht op." Remco Boerefijn, algemeen directeur van Hans Anders Nederland