Opticien Hans Anders verbouwt winkel in Alphen a/d Rijn

02 JULI 2015, ALPHEN A/D RIJN
Bezoekers van het winkelcentrum in Alphen a/d Rijn keken woensdagochtend 1 juli verbaasd op. Binnen twee dagen heeft optiek- en audioketen Hans Anders haar 71m2 grote winkel in het winkelcentrum Alphen a/d Rijn nabij de Alphense brug volledig verbouwd. De nieuwe, frisse uitstraling van het winkelinterieur is uitnodigend en helemaal van deze tijd. In de winkel kunnen klanten al jaren terecht voor hun brilmonturen, merkglazen en contactlenzen. Ook werkt vanuit de winkel een StAr-gecertificeerde audicien.

Met het nieuwe interieur is er ruimte voor Hans Anders om de collectie merkmonturen sterk uit te breiden. Er is een brede keuze uit de nieuwste collecties van internationale topmerken als Kenzo, DKNY, Ted Baker, Pierre Cardin, Calvin Klein Jeans, Dysygn, Flexon en Nina Ricci.

Veranderende behoeften

Vestigingsmanager Kar-Lok Wong: “We hebben altijd al een brede selectie monturen van onze huiscollectie geboden, tot wel 750 verschillende monturen per jaar. De laatste jaren merken we dat klanten ook behoefte hebben aan merkmonturen tegen een vaste lage prijs. Meer dan ooit bieden we die nu ook. Zo spelen we graag in op veranderende behoeften van onze klanten.”

Enthousiast

Met de verbouwing is niet alleen de winkel, maar ook het Hans Anders-team er helemaal klaar voor. “We hebben een klein maar erg goed team, dat erg enthousiast is over de nieuwe winkelinrichting”, aldus Kar-Lok. “Iedereen in Alphen a/d Rijn is welkom om een kijkje te komen nemen.”

Hans Anders Alphen a/d Rijn, Van Boetzelaerstraat 2, is open op:

Ma 13.00-17.30
Di-do 9.00-17.30 uur
Vrij 9:00-21.00 uur
Za 9.00-17.00 uur
A.s. zondag 5 juli geopend van 13.00-17.00 uur

"De laatste jaren merken we dat klanten ook behoefte hebben aan merkmonturen tegen een vaste lage prijs. Meer dan ooit bieden we die nu ook. Zo spelen we graag in op veranderende behoeften van onze klanten." Kar-Lok Wong, vestigingsmanager Hans Anders Alphen a/d Rijn
"We hebben een klein maar erg goed team, dat erg enthousiast is over de nieuwe winkelinrichting. Iedereen in Alphen a/d Rijn is welkom om een kijkje te komen nemen." Kar-Lok Wong, vestigingsmanager Hans Anders Alphen a/d Rijn