Opticien Hans Anders verbouwt winkel in Arendshof

Meer en meer merkmonturen bij Hans Anders in Oosterhout

Bezoekers van winkelcentrum Arendshof keken vrijdagochtend 5 juni verbaasd op. Binnen een week heeft optiek- en audioketen Hans Anders haar 75m2 grote winkel in winkelcentrum Arendshof volledig verbouwd. De nieuwe, frisse uitstraling van het winkelinterieur is uitnodigend en helemaal van deze tijd. In de winkel kunnen klanten al jaren terecht voor hun brilmonturen, merkglazen en contactlenzen. Ook werken vanuit de winkel twee StAr-gecertificeerde audiciens.

Met het nieuwe interieur is er ruimte voor Hans Anders om de collectie merkmonturen sterk uit te breiden. Er is een brede keuze uit de nieuwste collecties van internationale topmerken als Kenzo, DKNY, Ted Baker, Pierre Cardin, Calvin Klein Jeans, Dysygn, Flexon en Nina Ricci.

Maarten van Mensvoort is sinds een half jaar vestigingsmanager: “We hebben altijd al een brede selectie monturen van onze huiscollectie geboden, tot wel 750 verschillende monturen per jaar. De laatste jaren merken we dat klanten ook behoefte hebben aan merkmonturen tegen een vaste lage prijs. Meer dan ooit bieden we die nu ook. Zo spelen we graag in op veranderende behoeften van onze klanten.”

Met de verbouwing is niet alleen de winkel, maar ook het Hans Anders-team er helemaal klaar voor. “We hebben een klein maar erg goed team, dat erg enthousiast is over de nieuwe winkelinrichting”, aldus Van Mensvoort. “Iedereen in Oosterhout is welkom om een kijkje te komen nemen.”

“De laatste jaren merken we dat klanten ook behoefte hebben aan merkmonturen tegen een vaste lage prijs. Meer dan ooit bieden we die nu ook. Zo spelen we graag in op veranderende behoeften van onze klanten.„ Maarten van Mensvoort, vestigingsmanager Hans Anders Oosterhout

De vestiging van Hans Anders in Oosterhout (Arendshof 210) is open op:

• Ma 12.30-17.30
  • Di-do 9.00-17.30 uur